סעיד מולאי : מהמקום הכי נמוך: הגיבור האיראני של אליפות העולם בג'ודו : מולאי כנראה לא יחזור לאיראן.

סעיד מולאי : מהמקום הכי נמוך: הגיבור האיראני של אליפות העולם בג'ודו : מולאי כנראה לא יחזור לאיראן.. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, ברח לגרמניה, לאחר שלטענתו הופעל עליו לחץ מצד יושב ראש הוועד האולימפי במדינה וסגנו להפסיד בכוונה, כדי שלא יתמודד נגד מוקי, שזכה באליפות העולם. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל.

מולאי עבר בדיקה שלישית, צפוי להתאמן מחר
מולאי עבר בדיקה שלישית, צפוי להתאמן מחר from photo.one.co.il
מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, שמייצג כיום את מונגוליה, נחת הערב (ראשון) בישראל לקראת תחרות הגראנד סלאם שתתקיים בסוף השבוע בתל אביב. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום.

זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני.

במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום.

בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג.

ניצחון ממדליה: מולאי בחצי גמר הגראנד סלאם
ניצחון ממדליה: מולאי בחצי גמר הגראנד סלאם from photo.one.co.il
הדרמה סביב סעיד מולאי לא פוסקת. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום. במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם.

סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל.

אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. הדרמה סביב סעיד מולאי לא פוסקת. במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל.

סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. زيارة اقسام تكوينات الباكالوريوس بشراكة مع جامعة اخن بالمانيا، رفقة السيد مدير المدرسة الوطنية العليا للفنون والمهن الاستاذ يوسف العمراوي والسيد. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג.

היום השני לגראנד סלאם: מולאי יעשה היסטוריה
היום השני לגראנד סלאם: מולאי יעשה היסטוריה from images.one.co.il
סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד.

כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט.

כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, ברח לגרמניה, לאחר שלטענתו הופעל עליו לחץ מצד יושב ראש הוועד האולימפי במדינה וסגנו להפסיד בכוונה, כדי שלא יתמודד נגד מוקי, שזכה באליפות העולם. הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה. במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני.

Share this:

0 Comments:

Posting Komentar